Tag din forretning med på rejsen med online booking og automatiseret bogføring

At rejse er en oplevelse, man bør unde sig selv så ofte som muligt. Billigere flyrejser og fremmarchen af private indkvarteringsmuligheder, såsom airbnb eller couchsurfing, gør det lettere tilgængeligt end nogensinde at komme ud af hverdagens trummerum og ud i verden.

Men især hvis du er selvstændig, så ved du, at hvad enten dine udlandseventyr er fornøjelse eller arbejde, så er det vigtigt at holde sig ovenpå forretningens lavpraktiske opgaver. For regnskabet holder jo ikke sig selv… eller gør det?

Mange selvstændige forretningsdrivende – om så det er terapeuter, personlige trænere, kosmetologer eller andet – vælger i dag et online administrationssystem på grund af dets mange automatiserede funktioner, der løfter en kæmpe byrde i hverdagen, og kan tage et kæmpe løft i forhold til at holde styr på din forretning, imens du er udenbys. Her er Terapeut Booking et god bud på et system, som kan hjælpe dig rigtig meget.

Fuldt integrerbart: samme funktioner både på bærbar og smartphone

Det er ikke altid, at man har lyst til at tage computeren med på rejsen – og dette kan nogengange blive et dilemma, hvis man ved, at computeren potentielt skal bruges til noget vigtigt, såsom at tjekke op på forretningen. Du bliver fri for det dilemma, når du overlader din forretnings systematisering til et system som f.eks. Terapeut Booking – det har nemlig de samme funktioner henover alle enheder. Så du kan trygt nøjes med at have din smartphone med på ferie – din forretning er stadig lige ved hånden.

Hold styr på økonomien med EasyPay og automatiske fakturaer

Du kan gøre det endnu nemmere faktisk. EasyPay er en online betalingsløsning som du kan integrere med Terapeut Booking. Og så er det markedets billigste. Forestil dig, at dine klienter betaler for deres tid med EasyPay – så bliver deres faktura faktisk automatisk oprettet, og bogført i systemet! På den måde kan du læne dig tilbage og nyde din rejse, uden at skulle bekymre dig om tal og regnskab.

Lad dine klienter booke sig ind: så venter arbejdet når du kommer hjem

Så er det slut med at svare på halv-stressende beskeder om hvornår du er hjemme igen, og rode med papirkalenderen på ferien. Med online booking kan dine klienter logge ind og se hvilke tider, du har ledige, du kan selv vælge hvornår du holder lukket, og dine klienter kan selv booke sig ind på dine næste ledige tider, imens du er væk hjemmefra. For eksempel kan du med Terapeut Booking få muligheden for, at blive notificeret på e-mail når en klient booker en ny tid, og aftalen bliver selvfølgelig med det samme synlig i Terapeut Booking kalenderen, så du kan bevare overblikket. Hvis du vil gå et skridt længere kan du endda synkronisere din Terapeut Booking kalender med din personlige kalender – systemet kan samarbejde med både Google Calendar, iCal til iPhone og Mac, og Outlook 2007 og 2014 – så behøver du ikke engang at logge ind på din bruger, for at se dine fremtidige aftaler!

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *